środa, 16 września 2015

Modna jesień - garść inspiracji

Kalendarzowe lato trwa, ale coraz dłuższe wieczory i pożegnanie z sandałkami oznacza jedno: idzie jesień! Zanim zawita ta piękna, złota wersja każdy z nas będzie zmagał się z pochmurnymi dniami, podczas których najchętniej zostałoby się w łóżku z dobrą książką i kubkiem gorącej herbaty:) Na jesienne smutki polecam najnowsze kolekcje ze sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ciepłe koce, przytulne poduchy ocieplą każde pomieszczenie i pomogą przetrwać lekko ponury czas. Sprawdziłam co nowego, jesiennego możemy znaleźć w sieciówkach (i nie tylko), zapraszam do oglądania i lektury! :)

Zara Home zaskoczyła mnie świeżością lookbook'a na jesień, piękne stylizacje, dużo cegły, wnętrza nadgryzione zębem czasu. Urzeka mnie kolorowe szkło, piękne kieliszki! Z wielką radością przeglądałam także najnowsze kolekcje marki Zuiver. Zakochałam się w biurku z "rzeźbionymi" nogami. Naturalny kolor drewna w połączeniu z czysta bielą i piękną formą. Kolejny przedmiot pożądania na mojej liście ;) W tym sezonie wiele marek postawiło na stylizacje bazujące na głębokich, szafirowych i atramentowych odcieniach. Ciemne, chłodne odcienie stanowią dobre tło dla ciepłych, miękkich tkanin. W najnowszej kolekcji H&M Home królują szarości, odcienie zieleni i niebieskiego. Połączenie spokojnej kolorystyki z geometrycznymi wzorami na kocach, pledach, poduchach czy świecznikach to wciąż modne połączenie. Pojawia się jesienny motyw sowy i zimowe, plecione dekoracje :) Jak Wam się podobają jesienne kolekcje?:)

Fot. Zara Home

Fot. Zara Home
Fot. Zara Home


Fot. Zara Home
Fot. Zara Home
Fot. Zuiver
Fot. Zuiver
Fot. Zuiver
Fot. Zuiver
Fot. Zuiver
Fot. Zuiver
Fot.Bloomingville

Fot.Bloomingville

Fot.Bloomingville


Fot. H&M Home


Fot. H&M Home
Fot. H&M Home

Fot. H&M Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz